درباره ما

به موسسه حقوقی ترکستانی خوش آمدید

پیش از نافرمانی آدم از قانون الهی عصمت و عدالت در او وجود داشت اما آدم در طاعت از قانون الهی( عدالت ) استوار نماند و خطای اوست که نوع بشر را در وضعی نهاده که عدالت مطلوب را می بیند ولی توان تحقق بخشیدن به آن را ندارد یعنی ادراک او به مانع اراده اش برخورد می کند ( هوریو – مقاله حقوق طبیعی و آلمان به نقل از استاد دکتر ناصر کاتوزیان )

نام ترکستانی ، نامی آشنا در حوزه حقوق و فناوری اطلاعات است موسسه حقوقی ترکستانی با همکاری جمعی از وکلاء با تجربه دادگستری که عمدتاً از قضات بازنشسته عالی رتبه دستگاه قضایی و نیز اساتید و پژوهشگران دانشگاه می باشد، تشکیل گردیده است.

موسسه با بنیان گذاشتن تفکر وکالت شبکه ای و جذب وکیل در سراسر ایران از طریق سازمان حقوقدانان بدون مرز خدمات حقوقی معقولی را توسط وکلای مجرب خود در سراسر ایران ارائه می نماید.

ما با بیش از بیست سال سابقه حقوقی و با استفاده از مشاوران مجرب خود و با نگاهی قضاوتی به پرونده های حقوقی و با حضور در مسئولیت های مختلف در حوزه حقوق و با استفاده از خرد جمعی و تشکیل تیم حقوقی مبرز آماده ارائه خدمات حقوقی تخصصی به هموطنان داخل و خارج از کشور می باشیم

علیرضا ترکستانی

مدیر عامل و بنیان گذار موسسه حقوقی ترکستانی

حقایق جالب

چرا ما را انتخاب کنید

ما صادقانه وضعیت واقعی شما را در پروژه های حقوقی به شما اعلام می نماییم. از دادن وعده و وعید به شما اجتناب می نماییم. قدرتمندانه و دلسوزانه در دادگاه ها و مراجع انتظامی و امنیتی در کنار شما خواهیم بود و مصرانه در احقاق حقوق پایمال شده شما تلاش خواهیم کرد.وکلای همکار ما غیر قابل نفوذ و خریدنی نیستند آنها تلاش می کنند تا شما تجربه جدیدی از آرامش را در دادگاه ها و مراجع قانونی تجربه نمایید.

Counter Icon
8000 +

پرونده بسته شد

Counter Icon
30 +

وکلای متخصص

Counter Icon
30221 +

مراجعه کنندگان

Counter Icon
7802 +

مورد موفق